در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

دیدار با استیفن هاوکینگز

1

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
1,258 بازدید

دارا اوبراین از دوران نوجوانی مجذوب پروفسور هاوکینگ، بزرگ ترین دانشمند جهان شده بود. دارا در این فیم با قهرمان دوران کودکی خود وقت می گذراند و با اولین معرفی از تئوری همه چیز آشنا می شود، که این فیلم درباره آن ساخته شده است، و سپس در خانه پروفسور هاوکینگ و محل کارش در کمبریج حاضر می شود.

در سال ۱۹۶۳ برای استفن هاوکینگ تشخیص ای ال اس گذاشته شد، شکلی از بیماری نورون های حرکت، و به او گفته شده که تا دو سال دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند. او تا ۵۰ سال بعد از آن تاریخ هنوز هم روی نظریه های علمی جدید کار می کند و به یک اسطوره دست نیافتنی تبدیل شده است. دارا با افرادی ملاقات می کند که امور مراقبت پزشکی او را بر عهده دارند و کسانی که با او کار می کنند. پرستاران و تیم مراقبت، همکاران دانشگاهی، و دوستانش، و ادی ردماین، کسی که برای فیلم معارفه هاوکینگ برنده جایزه اسکار شد.

دارا پس از شنیدن اولین ارائه از تئوری همه چیز، به کمریج سفر می کند، جایی که استفن بیشتر دوران بزرگسالی خود را در آنجا گذرانده است. او با بچه های استفن، لوسی و تیم ملاقات می کند، همچنین با دستیار سابق او جودیت کروسدل، دستیار فنی او جاناتان وود، همکار فیزیک نظری، پروفسور کیپ ترون، همکار دانشگاهی پروفسور توماس هرتوگ و بازیگران ردماین و فلیسیتی جونز. دارا همچنین از پروفسور هاوکینگ در مورد زندگی با ای ال اس، اینکه چرا علم هنوز هم او را به هیجان می آورد، و امیدهایش برای آینده سوال می پرسد.

دسته بندی
دوبله فارسی
برچسب
dara o briain meets stephen hawking, documentary, hd, new, orginal, farsi dubled, bbc, مستند, دیدار با استیفن هاوکینگ, دوبله فارسی, ارجینال, اچ دی, جدید

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

  • Oap
    افزوده شده

    mersi uzvideo ;)))))))