در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

ریچارد هموند : دنیای مخفی : قسمت اول : محدودیتهای سرعت

0

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
1,797 بازدید

مستند دنیای مخفی ریچارد هاموند  مستند محصول بی بی سی ، سفر ریچارد هاموند در دنیایی دیگر که در ورای چشم غیر مسلح ما قرار دارد را توضیح می دهد. ریچارد  با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های مدل ارائه ی تصویر ، چیزهایی که ما نمی توانیم ببینیم را کشف می کند.از حوادث طبیعی تماشایی مانند رعد و برق های گسترده ، ایرودینامیک مخفی خفاشها تا موفقیت های تکنولوژی هایی مانند آنتن های هدایت گر خطوط فشار قوی برق ، همه و همه جزیی از ماموریت های ریچارد برای بررسی می باشند.

در این قسمت می خواهیم روی لبه ی یک آسمان خراش بلند نورانی بایستیم ؛ کاری بسیار خطرناک در عین حال جذاب. اما مطلب اصلی ، ایده ی دنیای پنهان می باشد.

چطور می شود که یک دلفین سریعتر از انسان شنا می کند؟ در این قسمت تصاویر آهسته ای را برای فهم این قضیه مشاهده خواهید کرد. موج انفجار باروت و یا رعد و برق و یا زنبور عسلی در حال پرواز وقتی 100 برابر آهسته تر شوند چطور به نظر خواهند آمد؟ جواب این است که آنها بسیار زیباتر و عجیب تر به نظر خواهند رسید.در نهایت اگر شما نمی دانید خلاءزایی یا شبح رعد و برق چیست در این قسمت آنها را خواهید شناخت.

دسته بندی
گردشگری - تفريحی دوبله فارسی
برچسب
richard hammonds, invisible worlds, Speed Limits, documentary, bbc hd, discovery, hd, farsi, مستند, علمی, تکنولوژی, ریچارد هموند, دنیای مخفی, محدودیتهای سرعت, دوبله فارسی, بی بی سی, دیسکاوری

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند