در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

آخرالزمان : جنگ جهانی دوم : تجاوز المان سال 1933-1939

4

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
2,992 بازدید

یکی از بی نظیرترین مستندهای ساخته شده در مورد حقایق ناگفته و فوق محرمانه جنگ جهانی دوم به مناسبت هفتادمین سالگرد این جنگ، در شش قسمت و محصول کانال نشنال جئو گرافیک در سال ۲۰۰۹ می باشد که شامل صحنه هایی  بی نظیر از این جنگ خانمان سوز می باشد که تا بحال توسط هیچ مؤسسه یا سازمانی توزیع و پخش نشده بود و پس از سال ها، شورای امنیت جهانی مجوزی برای انتشار این مستند ارائه کرد. این مجموعه شامل ۶ قسمت از ۶ موضوع مختلف جنگ جهانی دوم می باشد که در هر قسمت هرکدام به طور کامل و موشکافانه مورد بررسی قرار می گیرند . تمامی صحنه های ارائه شده در این مستند حاصل فیلمبرداری خبرنگاران از جان گذشته جنگ، سربازها، نیروهای مقاوت و شهروندان عادی بدون هیچ دخل و تصرفی در آنها و از صحنه های واقعی جنگ می باشد بگونه ای که حتی در صحنه هایی شاهد مرگ فیلمبردار درحین گرفتن  تعدادی از این فیلم  ها هستیم! 

 این مجموعه تماما بصورت سیاه و سفید است که با استفاده از فناوری های امروزی بصورت رنگی نمایش داده  می شوند. در روند مجموعه ملاقات های  سری سران کشورهای نیروهای درگیر مانند هیتلر، وینستون چرچیل، جوزف استالین و فرماندهان ارشد آنها بصورت گزارش لحظه به لحظه  در کنار زندگی افراد معمولی بصورت پیوسته نمایش داده می شود، افراد عادی همچون دخترک انگلیسی خردسالی به نام رز گولند،که تنها یک سال در زمان شروع جنگ داشته است، یک راننده کامیون فرانسوی به نام گاستون سایرک که در بازداشتگاه افسران درحین شکست فرانسه در برابر آلمان دستگیر شده و دائما برای همسر خود نامه می نویسد و ستوان آگوست وون کاگانک یک فرمانده تیپ زرهی آلمانی که شخصیت یک سرباز جوخه Wehrmacht را درهنگامی که برای خاطرات شخصی یا برای مادر خود می نویسد نمایش می دهد.

آخر الزمان (جنگ جهانی دوم) کاملا با استفاده ازفیلم های اصلی ۳۵ ، ۱۶ و ۸ میلیمتری شامل صحنه های نادری همچون قتل عام افسران لهستانی در کاتین ،تخلیه نیروهای اعزامی بریتانیا دردانکیرکه رفتار غیرانسانی با سربازان فرانسوی اسیره شده توسط نیروهای نازی و فداکاری سربازان شوری در استالینگراد می باشد.

اپیزود اول :تجاوز آلمان سال ۱۹۳۳ – ۱۹۳۹:

آلمان – سال ۱۹۳۹، طلوع نازیسم و لشکرکشی در لهستان - هنگامی که به نظر می رسید هیچ چیزی توان ایستادن برسر راه هیتلر را خصوصا با داشتن شوروی سابق به عنوان متحد ندارد، به خاک لهستان تجاوز نمود، بریتانیا و فرانسه نیز دراین هنگام اعلان جنگ نمودند درحالی که ایالات متحده بی طرفی خود را نگاه داشته بود،  جنگی ساختگی در حالی شروع شد که میلیون ها غیرنظامی منتظر این بودند که ببینند آیا این کشمکش خودبه خود برطرف خواهد شد و آلمان درحال تدارک مهمات خود بود. 

 

 

دسته بندی
تاریخی
برچسب
جنگ جهانی دوم, هیتلر, نشنال, آخرالزمان, مستند, جنگ, nat geo, documentary, Apocalypse The Second World War, adolf hitler, nazi

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

  • سعید
    افزوده شده

    حیف تعداد بازدید کم است