در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

تور بزرگ : فصل اول : قسمت سوم : اپرا ، هنر و پیراشکی

7

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
2,678 بازدید

خلاصه داستان: گرند تور، روی هم رفته بسیار امیدوار کننده به نظر می‌آید. آمازون با صرف هزینه‌های هنگفتی قصد دارد تا نظر هواداران دو آتشه‌ی تاپ گیر را به سوی خود جلب کند و چنانچه همه چیز طبق برنامه پیش رود، احتمالا گرند تور قادر به جذب مخاطبین بیشتری از خیل عظیم علاقه‌مندان دنیای خودرو خواهد بود. این برنامه به صورت هفتگی پخش خواهد شد. هر قسمت آن حدود یک ساعت خواهد بود. در حال حاضر بر اساس توافقات صورت گرفته، شاهد پخش ۳ فصل ۱۲ قسمتی در طول سه سال خواهیم بود. فیلمبرداری گرند تور با رزولوشن ۴K انجام خواهد شد. در حال حاضر لوکیشن‌های انتخاب شده برای فیلمبرداری بخش‌های از پیش ضبط شده، شامل کارائیب، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اردن، مراکش، نامیبیا، پرتغال، بریتانیا و ایالات متحده است. در حالی که همانند گذشته، در گرند تور نیز شاهد بخش‌های از پیش ضبط شده‌ی زیادی خواهیم بود؛ اما بخش‌ مربوط به پخش زنده متفاوت خواهد بود. بر خلاف تاپ گیر، در این برنامه لوکیشن ثابتی برای قسمت پخش زنده وجود نخواهد داشت. کلارکسون در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرد که گرند تور در هفته به لوکیشن جدیدی نقل مکان خواهد کرد و پس از برپایی چادر در آن موقعیت، از طرفداران جهت تماشای زنده‌ی برنامه دعوت به عمل خواهد آمد. و …

گرند تور اینک به محبوب‌ترین مجموعه مرتبط با حوزه موتورینگ جهان تبدیل شده است. پس از آغاز گران قیمت این برنامه در قسمت نخست، قسمت دوم این برنامه نیز مطابق هر هفته در روز جمعه منتشر شد تا جرمی کلارکسون و رفقایش نشان دهند این برنامه جدا از مباحث اتومبیلی که ارائه می‌کند، یک نمایش کمدی عالی است که می‌توانید در کنار خانواده از تماشای آن لذت ببرید. حالا نوبت به قسمت سوم برنامه گرند تور رسیده تا علاقمندان به دنیای خوردو را یکبار دیگر شگفت زده کند.

 

کلارکسون، هموند و می هفته گذشته و در قسمت دوم گرند تور به خاورمیانه رفتند تا صحنه‌های  اکشن جذابی را به ارمغان آورند. در این برنامه ما شاهد صحنه‌های تیراندازی، جدال تن به تن و عملیات نجات ملکه انگلستان توسط این سه مجری بریتانیایی بودیم. البته همین قضیه موجب شده بود تا بسیاری از طرفداران پر و پا قرص این سه مجری که از تاپ گیر آن‌ها را همراهی می‌کنند، چندان از اپیزود دوم رضایت نداشته باشند.

حالا خوشبختانه قسمت سوم برنامه گرند تور بار دیگر به مسیر اصلی یک برنامه خودرویی بازگشته و قصد دارند مجریان این برنامه در جاده‌های «ویتای»، یک شهر ساحلی، بندر و شهری متمدن در یورگ و یورک شایر انگلستان کنکاش خود را ادامه دهند.

البته تم اصلی قسمت سوم برنامه گرند تور که اپرا ، هنرو پیراشکی  نام خواهد داشت، سفری بزرگ به تمام نقاط جذاب ایتالیا را رقم می‌زند. می با یک خودرو رولز رویس دان، کلارکسون همراه با یک استون مارتین گرند تورر و هموند نیز با یک دوج شارژر هلکت این مسیر را می‌پیمایند و همه جیز همانند قرن 18 خواهد بود.

در مقایسه با دو قسمت قبل، هموند و کلارکسون نقش متفاوت‌تری را ایفا می‌کنند، بنابراین طراوت خاصی را می‌توانیم در قسمت سوم برنامه گرند تور شاهد باشیم. جالب اینجاست که جیمز می همیشه محجوب نیز در این قسمت بداخلاق‌تر از همیشه است، تا همه چیز حال و هوای جدیدی داشته باشد.

اگر شما این سه مجری را در برنامه تخته گاز بیشتر می‌پسندیدید و همراه با آغاز برنامه گرند تور نتوانستید بار دیگر آن خاطرات را در ذهنتان تداعی کنید، این قسمت می‌تواند بار دیگر شما را به برنامه جدید آمازون علاقه‌مند کند. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و می‌توانید از لینک‌های زیر قسمت سوم برنامه گرند تور را دانلود کنید.

 

 

دسته بندی
گردشگری - تفريحی دوبله فارسی خودرو
برچسب
Opera, Arts and Donuts, documentary, hd, 2016, 2017, farsi dubled, Aston Martin DB11, Rolls-Royce Dawn, Dodge Challenger SRT Hellcat, مستند, دوبله فارسی, اچ دی, اپرا, هنر و پیراشکی, فصل اول, قسمت سوم, استون مارتین دی بی 11, رولز رویز, دوج چانجر اس ار تی, وایت بی انگلستان کمپ

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند