در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

تور بزرگ : فصل اول : قسمت ششم : کریسمس فنلاندی مبارک

2

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
2,165 بازدید

قسمت ششم برنامه گرند تور رسما منتشر شد تا این شو تلویزیونی به نیمه‌ی راه خود در فصل نخست برسد. در این قسمت نیز طبق روال گذشته، شاهد هنرنمایی سه مجری بریتانیایی محبوب شوهای تلویزیونی یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و همچنین جیمز می خواهیم بود.

کلارکسون و رفقایش از روتردام هلند، به مدار شمالگان (یکی از پنج مدار مهم زمین) آمده‌اند و استودیو سیار داخل چادر خود را در منطقه‌ای در جنگل کاکسلاتانن، فنلاند استوار کرده‌اند. در قسمت ششم این برنامه، ریچارد هموند بسیار هیجان زده است تا نخستین فورد موستانگ ساخت آر اچ دی برای انگلستان (که موفق شده رکوردهای مختلف فروش در اروپا و بریتانیا را بشکند) را ملاقات کند.

 

لحظات شاد هموند توسط جرمی کلارکسون همراه با یک فورد فوکوس آر اس 1960 میلادی را ارائه کند. گفتنیست که نام قسمت ششم برنامه گرند تور کریسمس فنلاندی مبارک خواهد بود.

اگر به خاطر داشته باشید تا به این قسمت، هر برنامه در یک مکان مختلفی از دنیا فیلمبرداری شده است. قسمت نخست، استودیو چادری تیم گرند تور در بیابان‌های کالیفرنیا دایر شده بود، قسمت دوم در ژوهانسبورگ، قسمت سوم و چهارم نیز در ویتبی، بریتانیا فیلمبرداری شده بود. پس از آن روتردام، سپس لاپلند، اشتوتگارت، اسکاتلند و نشویل میزبان جرمی کلارکسون و رفقایش هستند و آخرین قسمت از فصل اول برنامه گرند تور نیز در بلندترین آسمان خراج جهان یعنی برج خلیفه دوبی در دهم دسامبر فیلم‌برداری می‌شود. گفتنیست که نخستین فصل از این برنامه شامل 12 اپیزود خواهد بود.

 

دسته بندی
گردشگری - تفريحی خودرو
برچسب
the grand tour, Happy Finnish Christmas, Ford Mustang GT, Ford Focus RS, Ford GT40, Ferrari P3, 2016, 2017, hd, documentary, مستند, کرسیمس فنلاندی مبارک, فورد موستانگ, فورد فوکاس, فورد جی تی, فراری پی 3, اچ دی, قسمت ششم, فصل اول

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند