در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

تور بزرگ : فصل اول : قسمت هفتم : پسران ساحل حشره دار : پارت اول

3

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
2,280 بازدید

قسمت هفتم برنامه گرند تور  کاملا متفاوت از تمامی قسمت‌های این برنامه جذاب تلویزیونی است. این قسمت در دو بخش اختصاصی سال نو میلادی تهیه شده است.

در قسمت هفتم برنامه گرند تور سه مجری محبوب جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می به جلوی دوربین می‌آیند، اما در این اپیزود تنها مسابقه و تفریح را مشاهده خواهید کرد و هیچ خبری از ضبط داخل استودیو شامل قسمت‌های مختلف مکالمات خیابانی،  و حضار داخل چادر نیست. این سه نفر اقدام به ساخت یک ماشین کلاسیک کرده و برای یک سرگرمی جذاب، به سواحل نامیبیا (یک کشور آفریقایی) می‌روند.

این سفر پرماجرا، سرشار از لحظات شاد و سرگرم کننده است. آن‌ها پس از کلی گشت و گذار و مایل‌ها رانندگی بار دیگر به دریا می‌رسند و در اینجاست که کلارکسون می‌گوید “من نمی‌دانستم نامیبیا صاحب 2 دریا است”. اما آن‌ها نمی‌دانند که گم شده‌اند و باید ساعت‌هایی را کنار دریا سپری کنند تا بار دیگر بتوانند مسیر اصلی را پیدا کنند. پس از ساحل، اینبار نوبت به گشت و گذار در بیابان‌های جنوب شرقی آفریقا می‌رسد. بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و به تماشای نخستین بخش از قسمت هفت برنامه گرند تور دعوت می‌کنیم. لازم به ذکر است، بخش دوم قسمت هفت برنامه گرند تور  فردا منتشر خواهد شد.

 

 

 

دسته بندی
گردشگری - تفريحی خودرو
برچسب
the grand tour, The Beach (Buggy) Boys – Part 1, documentary, 2016, 2017, VW Beetle Buggy, hd, مستند, پسران ساحل حشره دار, اچ دی, فصل اول, قسمت هفتم, تور بزرگ

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند