در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

سیاره آبی : دریاهای فصلی

1

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
1,378 بازدید

مستند «سیاره ی آبی» یکی از بهترین مستند های ساخته شده با موضوع حیات وحش دریا ها می باشد که توسط شبکه ی بی بی سی تهیه شده است. ساخت این مستند حدود 5 سال زمان برده و در بیش از 200 نقطه ی جهان فیلم برداری شده است که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید.این مجموعه ای 8 قسمتی، نمایانگر حیوانات اعجاب انگیز درعمق دریاها و اقیانوسها می باشد که یقینا پیشتر از این بسیاری از آنها را نه در فیلمی دیده اید و نه هرگز نامی از انها شنیده اید. در این مستند تمامی حیوانات دریائی اعم از مرجانها یا ماهیهای کوچک تا وال های عظیم و همچنین ماهی های درنده و یارنگی که همچون لامپهائی رنگارنگ در اعماق تاریکی اقیانوسها می درخشند راخواهید دید.

این مجموعه جامع ترین مجموعه ای است كه درباره تاریخ طبیعی دریاها و اقیانوس های جهان ما ساخته شده است و هر یك از 8 قسمت 50 دقیقه ای این مجموعه به بررسی یك جنبه خاص از زندگی دریایی می پردازد. این مجموعه  با استفاده از سیستم های عكسبرداری و فیلمبرداری بسیار حرفه ای در زیر آب ساخته شده وفیلم شامل موجودات دریایی و نیز رفتارهایی از این موجودات است كه برای اولین بار مشاهده شده اند.

دسته بندی
مستند حیات وحش دوبله فارسی
برچسب
documentary, blue planet, seasonal sea, bbc, BBC, مستند, سیاره آبی, دریاهای فصلی, مستند دوبله, بی بی سی, دوبله فارسی, حیوانات قطبی, زندگی در قطب, عروس دریایی, پلانکتون ها, موجودات آبزی

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند