در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

تست و بررسی بی وای دی F3 دنده ای

8

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
4,166 بازدید

بی وای دی F3 دنده ای به عنوان خودرویی جدید در بازار کشور شناخته می شود که بزودی وارد خط تولید شرکت خودروسازی کارمانیا خواهد شد. برنامه پیش فروش این خودرو از نمایشگاه خودرو مشهد اعلام شده و قرار است که از دی ماه سال جاری وارد جاده های کشور بشود.
گروه مستند اسب بخار در پنجمین قسمت از فصل سوم خود، به سراغ این خودرو دنده ای بازار رفته تا بررسی را نسبت به آن داشته باشد. بی وای دی F3 دنده ای به موتور ۱٫۵ لیتری VVL مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۵ نیوتون متری تولید می کند. گیربکس ۵ دنده دستی این سدان اقتصادی، قدرت موتور را به چرخ های جلو می رساند و سیستم فرمان هیدرولیک با سنسور سرعت، نیز وظیفه فرمان پذیری خودرو را ایفا می کند.
این خودرو قرار است که در رده قیمتی ۵۰ میلیون تومان وارد بازار شود. امکاناتی نظیر سانروف، سنسور نور، آینه های تاشو برقی، استارت دکمه ای، دی لایت، دوربین و سنسور پارک عقب، دوربین زیر آینه شاگرد، بلوتوث روی فرمان، کامپیوتر سفر، تودوزی چرم مصنوعی، دو کیسه هوا، ترمزهای ABSوEBD، سیستم تهویه برقی، مانیتور لمسی با سیستم عامل اندروید، GPS فعال، آنتن کوسه ای، قابلیت شارژ مستقیم تلفن همراه و… در F3 دنده ای نیز وجود دارد.
با توجه به این سطح از امکانات، پیش بینی می شود که بازار کشور از این سدان استقبال خوبی را داشته باشد. زیرا بازار کشورهای منطقه چون امارات، عراق، روسیه، عربستان و.. نیز F3 را پذیرفته اند و در بازار چین، این خودرو به عنوان یکی از پرفروش ترین سدان های سگمنت خود نیز معرفی شده است. با تمام خوبی ها، برخی از کارشناسان به بخش هایی از طراحی F3 نیز انتقاد دارند. همچنین کاربران فضای مجازی نبود برخی امکانات را در این خودرو، جای سوال می دانند! به عنوان مثال نبود کروزکنترل، صندلی برقی با گرمکن، آینه حساس به نور، کیسه هوای جانبی و دریچه تهویه صورت عقب برای خودرویی که دوربین زیر آینه دارد، تا حدی تعجب بر انگیز است.
به هر حال، گروه مستند اسب بخار قصد دارد تا F3 دنده ای را پیش از آغاز فروش به شما معرفی کند تا در صورت انتخاب آن، نگاه جامع تری را نسبت به این سدان اقتصادی بازار داشته باشید.

دسته بندی
خودرو

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند