در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

تست و بررسی رنو سیمبیوز در پاریس

6

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
2,698 بازدید

پس از معرفی کانسپت "رنو سیمبیوز" در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال که در ماه سپتامبر برگزار شد، شرکت خودروسازی رنو اعلام کرد که نمونه‌های اولیه از این اتومبیل، یا به قولی نسخه "پروتوتایپ" آن را تا اواخر سال جاری میلادی آماده خواهد کرد. حال این شرکت به وعده خود عمل کرده و در آخرین ماه از سال 2017 میلادی، یک نمونه اولیه از خودروی آینده نگر رنو سیمبیوز آماده کرده است تا خبرنگاران این فرصت را داشته باشند که یک تست درایو کوتاه با آن داشته باشند، هرچند این اتومبیل در قالب یک خودروی کانسپت خودران معرفی شده است که برای تحقق این هدف، نیاز به صرف زمان چند ساله خواهد داشت، به همین منظور کمپانی خودروسازی رنو پیش بینی کرده است که در سال 2023 میلادی شاهد رونمایی و عرضه این محصول به مشتریان باشیم.
طبق ادعای شرکت سازنده، این اتومبیل تنها با 2 موتور الکتریکی قدرتمند توسعه پیدا خواهد کرد که در نمونه‌های اولیه خود دارای 489 اسب بخار قدرت و همچنین 550 نیوتن متر گشتاور است، اما کمپانی خودروسازی رنو در تلاش است تا یک سیستم محرک جدید با خروجی قدرت 680 اسب بخار و گشتاور 660 نیوتن متر را در بخش فنی این اتومبیل به خدمت بگیرد که در صورت تحقق این هدف، می‌توان شتاب صفر تا صد حدودا 6 ثانیه را برای این اتومبیل متصور شد.
برای تامین انرژی مورد نیاز این اتومبیل برای حرکت، شرکت سازنده از باتری‌های 72 کیلووات ساعت استفاده کرده است که با صرف تنها 20 دقیقه می‌توان 80 درصد از ظرفیت آن را شارژ کرد، این درحالیست که بر روی این پلتفرم قابلیت استفاده از باتری‌های 100 کیلووات ساعتی نیز وجود دارد. علاوه بر این، گفتنی است که خودروی کانسپت "رنو سیمبیوز" با طول 4.92 متری، عرض 1392 متر، ارتفاع 1.44 متر و همچنین با فاصله بین دو محور 3.07 متر ساخته شده است که باوجود قرار گرفتن در سگمنت خودروهای هاچ بک، باز هم یک اتومبیل سایز بزرگ به شمار می‌آید. اما در پایان باید منتظر ماند و دید که نتیجه نهایی این اتومبیل چطور خواهد بود و آیا کمپانی خودروسازی رنو موفق به توسعه و استفاده از سیستم رانندگی خودکار بر روی این خودرو می‌شود یا خیر.

دسته بندی
خودرو علمی و تخیلی
برچسب
رنو سیمبیوز, سیمبیوز, اسب بخار, خودروی خودران

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند