در حال پردازش ...

تست و بررسی سایپا کوییک

154

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
25,887 بازدید

کوییک به عنوان اولین خودروی ملی اتوماتیک بازار ایران شناخته می شود. البته که کمی بعد از آغاز تولید کوییک، ساینا اتوماتیک هم وارد خط تولید شد. این خودرو بر روی پلفترم X200 ساخته می شود و از نظر امکانات رفاهی در سطح قابل قبولی قرار دارد. سایپا برای تامین جعبه دنده ی اتوماتیک این خودرو از کمپانی پانچ بلژیک استفاده کرده و برای همین از سیستم های انتقال قدرت یک پارچه CVT آن استفاده نموده است. با اینکه فناوری ساخت و مهندسی جعبه دنده ی CVT کوییک هم پا با سایر خودروهای اقتصادی اتوماتیک بازار جهانی است، اما می بینیم که سایپا همچنان از یک پیشرانه قدیمی در این خودرو استفاده می کند. موتور ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ کوییک همان پیشرانه تیبا و ساینا است و می تواند ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۶ تا ۱۲۸ نیوتون متر تولید کند. این خودرو در آخرین قیمت رسمی کارخانه، بهای کمتر از ۴۳ میلیون تومان را در نسخه فول آپشن داشته و حال می بینیم که گاهی بهایی فراتر از ۷۰ میلیون تومان برای این خودرو اعلام می شود.
سایپا کوییک در دسته خودروهای هاچبک و یا به عبارتی هاچبک کراس قرار می گیرد. امکاناتی نظیر مانیتور، سنسور و دوربین عقب، استارت دکمه ای، حالت برفی و اسپرت جعبه دنده و تیپ ترونیک، فرمان کمکی برقی، کامپیوتر سفر، سنسور باد لاستیک، سیستم تهویه الکتریکی، چراغ روشنایی روز، بلوتوث، دو کیسه هوا، کروزکنترل و محدودکننده سرعت، شیشه ها و آینه های برقی، تریم داخلی دو رنگ، تنظیم الکتریکی ارتفاع چراغ و… در سایپا کوییک دیده می شود.
ساینا و کوییک به عنوان ارزانترین اتوماتیک های صفر کیلومتر بازار ایران شناخته می شوند. اما بدیهی است که این دو خودرو با لقب ارزانترین اتوماتیک ها نمی توانند قابلیت های فنی و کیفیتی قوی را به خریداران تحویل دهند. حال قرار است که در قسمت هشتم فصل چهارم اسب بخار شما با تماشای ویدیوی تست و بررسی سایپا کوییک به مسائلی در خصوص این خودرو پی ببرید.

دسته بندی
خودرو
برچسب
تست و بررسی سایپا کوییک, اسب بخار

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند