در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

تماشای پائیز : قسمت سوم

2

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
3,058 بازدید

با مستند پاییز می توانید بازگشتی را پس از نگاه تابستانی این مجموعه داشته باشید و دوباره با کریس پکام مایکل راچان و مارتین هیوز همراه شده و به جومه سری زده و طبیعت پاییزی آن را نظاره گر باشید. شخصیت هایی که در انتهای بخش دیدید در این مستند نیز به قوت خودشان باقی مانده اند و شما می توانید بروزرسانی های کوچکی را در آنها مشاهده نمایید. در این مستند چهره های جدیدی را نیز مشاهده می کنید که در سواحل جنوبی به شما ملحق شده و می توانید یک خانواده رویایی را مشاهده نمایید که در صدد آزمایش شیوه های جدید طبیعت گردی خواهند بود.

با مستند پاییز کاربران می توانند یک آزمایش هوشمند را نیز مشاهده نمایند که با نام تجاری جدید خودش شناخته خواهد شد و به عنوان یک سوپرایز در این مستند معرفی خواهد شد. طبیعتی که شما به نظاره خواهید نشست در واقع از بخش های مختلف فصل زیبای پاییز شروع شده و شما را به دل جنگل ها و حیوانات زیبای این فصل خواهد برد. طبیعتی که بیشتر رنگ زرد و نارنجی به خود گرفته و می تواند نشان دهنده زیبایی این فصل در اقصی نقاط دنیای پیرامون ما باشد. پایین می تواند نقطه گذر خوبی از فصل تابستان داغ به زمستان سرد باشد و به همین دلیل نیز معمولا تلفیق بسیار هیجان انگیزی از تاثیرات این دوفصل می باشد که به زیبایی های این فصل بیش از پیش اشاره می کند. همراهی شما با گروه تجسس این مستند می تواند لحظات شاد و زیبایی را برای شما به همراه داشته باشد.

شما می توانید این مجموعه چهار قسمتی بسیار زیبا را هم اکنون در یوزویدیئو مشاهده نمائید..

دسته بندی
گردشگری - تفريحی
برچسب
مستند, مستند زمین, مستند پائیز, مستند رایگان, مستند اچ دی, مستند با کیفیت, اچ دی, با کیفیت, پائیز, یوزویدئو, BBC, BBC Life, BBC Earth, BBC HD, BBC Autumn Watch, BBC Autumn, Autumn

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

اولین نفری باشید که دیدگاه ارائه می کند