در حال پردازش ...
پیشنهاد یوزویدیو

پارک ملی یلواستون : پائیز

8

سپاس! با دوستان خود به اشتراك بگذارید!

شما این ویدیو را نپسندیدید! از بازخوردتان سپاسگزاریم

افزوده شده
3,067 بازدید

اگر شما علاقه مند به مستند های حیوانات و طبیعت هستید بدون شک همیشه به دنبال صحنه هایی هستید که وقار حیات وحش در آن نهفته باشد و در زمان دیدن خسته یا از کیفیت پایین بی حوصله نشوید ... اینبار با نهایت اطمینان به شما بسته مستند یلواستون را پشنهاد می کنیم، مستندی با کیفیت بسیار عالی و با صحنه های بسیار شاداب و هیجان انگیز صحنه هایی از قبیل شکار گرگ ها ، شکار خرس های قهوه ای ، شکار عقاب  و ... 

یلواستون نام یک پارک ملی در ایالات متحده آمریکا است که به خاطر حیات وحش بسیار غنی و جذاب و اکوسیستم های متنوع و آبفشان وفادار قدیمی که در آن قرار دارد شهرت زیادی یافته است. یلواستون به عنوان نخستین پارک ملی جهان در سال 1872 در ایالت وایومینگ آمریکا بنا نهاده شد و بعد ها به ایالات آیداهو و مونتانا نیز گسترش یافت. در مستند پارک ملی یلواستون سه  قصل از سال در این پارک مورد بررسی قرار می گیرد.

در طی تابستان گویی یلو استون تزیین شده(به زرق و برق افتاده)..در اواخر آگوست گویی زندگی بیشتری نسبت به سایر زمان های دیگر در اینجا وجود دارد..اما زمستان همین گوشه کنارهاست و همه تنها  2 ماه فرصت دارند تا برای جنگیدن با زمستان آماده شوند و یا اینکه به جای دیگری بروند سرمای برف نشانه ای  برای حیوانات است  تا تمرکزشان را برای پیدا کردن  غذا در دره ها بگذارند.اگرچه  گرگ های حریص و گرسنه در انتظارند! وقتی دما پاین تر می آید سگ های آبی باعجله سرگرم  تعمیر سدهایشان و ذخیره سازی آب می شوند. بشر پای خود را از حدش فراتر نهاده است و حالا ارزش واقعی نخستین مناطق حیات وحش بیش از پیش آشکار  می گردد خرس های گریزلی ،گرگ ها ، گوزن ها ، گاومیش کوهان دار امریکایی از جمله حیات وحش گوناگون این منطقه هستند.

دسته بندی
مستند حیات وحش دوبله فارسی
برچسب
یلواستون, پارک ملی, مستند, حیات وحش, اچ دی, بی بی سی, پائیز, wild, bbc hd, hd, bbc, documentari, yellowstone

دیدگاه تان را ارسال کنید

دیدگاه ها

  • علی کاویان
    افزوده شده

    شما بدون تردی بهترین سایت را دارامیباشید ،متشکرم ازهمه دست اندرکاران و برنامه کامل وخوبتان .